Obserwatorzy

niedziela, 16 grudnia 2012

Szopki

Witam, w końcu dopadłam się do komputera. Wczoraj  miałam pracowity dzień, mój siostrzeniec i moja bratanica tworzyli szopki do szkoły, a ja im pomagałam. To nie znaczy że za nich robiłam, ja tylko wklejałam im figurki, drzewka. Malowali sami ,wklejali serwetki, posypywali śniegiem i brokatem, zresztą zobaczcie. Choinki, figurki i uplecioną matę miałam wcześniej zrobione, oni te rzeczy wykorzystali.

Szopka Dari.

 


Darka matę i deseczkę pomalowała lakierobejcą,  ja jej tylko wkleiłam szopkę, choinkę i figurki, bałam się że poparzy się klejem. Kompozycja jest jej pomysłem. 


Szopka Kubusia.

Szopka jeszcze nie skończona, ponieważ pasta flugera musi wyschnąć, kończyliśmy dzisiaj .

 Szopka ukończona Kuby.



Kubie wycięłam dziurę w bombce i wkleiłam figurki, choinki, pomysł szopki w bombce trochę mu podpowiedziałam ale resztę robił sam.   

Trochę dzieciaki mnie zmęczyli ale jak tu odmówić dzieciom.

Pozdrawiam Benia.  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz