Obserwatorzy

piątek, 14 grudnia 2012

Kartki świąteczne.

Witam, ostatnio jestem zwolenniczkom własnoręcznie robionych karteczek. Ja od trzech lat wykonuje je sama i własnoręcznie wypisuje. Precz z gotowcami gdzie  wystarczy się tylko podpisać. Kartki świąteczne wysyłam pocztom, nie lubię życzeń przesyłanych esemesem, uważam że dwa razy do roku można znaleźć czas na wypisanie życzeń świątecznych własnoręcznie i od serca. 
Bardzo lubię kartki 3D ale je trudno włożyć do koperty. Ja swoje kartki wykonałam z najprostszych kartek (takie tylko miałam w domu). Moje kartki są dość płaskie dlatego spokojnie zmieściły się do kopert.








Jak widać moje kartki wykonane są w kolorach czerwieni i zieleni, po prostu takimi materiałami dysponowałam. Karteczki wysłane, mam nadzieje że poczta dostarczy na czas.

Pozdrawiam Benia.

3 komentarze:

  1. Fajne Ci to wyszło. Szkoda że tak późno bo bym sobie zamówił i powysyłał znajomym :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło że moje karteczki spodobały się Tobie. Pozdrawiam Benia.

      Usuń
  2. Piękne karteczki, sama bym chciała taką dostać :)

    OdpowiedzUsuń