Obserwatorzy

środa, 7 sierpnia 2013

cd wakacji

Witam, dzisiaj dalszy ciąg wakacji. Z miejscowości Głęboki Bród podążaliśmy przez Wigierski Park Narodowy, Suwałki nad jezioro Hańcza. Jeziorko bardzo ładne i czyste.

Przejeżdżając przez Wigierski Park Narodowy natknęliśmy się na malowniczy widoczek, nazwałam go
meandrujący strumyk wśród mchów.


Mijając jezioro Wigry dotarliśmy do miasta Suwałki, trafiliśmy tam szukając apteki. Jadąc dzień wczesnej przy Kanale Augustowskim, musiały pylić jakieś roślinki od których dostałam uczulenia. Zaopatrzyłam się w lek antyalergiczny i dalej już mogłam podróżować. Z Suwałk pojechaliśmy zobaczyć Suwalski Park Krajobrazowy. W miejscowości Szeszupka  znowu oczarował mnie wioczek.

Widoczek z górki.




Dojechaliśmy nad jeziorko Hańcza, tam w miejscowości Bachanowo zanocowaliśmy.
 Kilka fotek z nad jeziora Hańcza. 



Wzdłuż jeziora Hańcza jechaliśmy niebieskim szlakiem dla pieszych, niestety czasami trzeba było się przedzierać .



Po takim przedzieraniu, chwila odpoczynku.

 Dalsze podróżowanie opiszę później.

Pozdrawiam Benia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz