Obserwatorzy

środa, 22 maja 2013

Półka wisząca na grzebienie.

Witam, dzisiaj skończyłam półeczkę na grzebienie. Półka ma być prezentem dla mojej mamy.
W tamtym roku mamie odnowiłam dwa krzesełka ( patrz zakładka meble), a w tym do kompletu dorobiłam półeczkę. Na krzesłach i na półeczce jest ten sam wzór róż.  Do zrobienia półeczki wykorzystałam tekturę, papierowe rureczki, taśmę sznurkową, gruby i cienki sznurek naturalny, preparowane pomarańcze, laski cynamonu, suszone kwiaty, anyżkowe gwiazdeczki. 

A oto półeczka z przody.



i z tyłu


Dwie górne kieszonki są na grzebienie a trzecia na szczotki do włosów.

Moja mama ma duży ganek i tam właśnie ją widzę, mam nadzieję że mamuśce się spodoba.
Jeszcze tylko kupię dobrą kawkę, herbatkę i oczywiście coś słodkiego, zapakuję w celofan i w niedzielę można odwiedzić mamę. 

Pozdrawiam Benia. 

3 komentarze: