Obserwatorzy

środa, 10 kwietnia 2013

Mój pierwszy gorset.

Witam, dawno mnie tu nie było. To dlatego że znowu choroba mnie dopadła, to już drugi raz w tym roku, mam nadzieje ze to już ostatni. Dzisiaj przyszła do mnie paczuszka  z candy od mrumru89.blogspot.com  
jeszcze raz dzięki za paczuszkę.W paczuszce jest dużo fajnych przydasi, na pewno je wykorzystam do swoich prac. W końcu przymierzyłam się do zrobienia gorsetu, wzorowałam się na kursiku Ani aniainspiruje.blogspot.com . Jak zwykle w mojej pracy jest trochę błędów, które mnie denerwują. Ale cóż następne może wyjdą lepiej. To tyle gadania a teraz czas na pokazanie gorsetu.







Dzisiaj odsłoniłam pierwsza wersję gorsetu  a jutro zaprezentuje troszkę inną wersję.

Pozdrawiam Benia.

2 komentarze:

  1. Ładny wieczorowy gorsecik,jeszcze takiego nie widziałam:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie się udał:) a błędami się nie przejmuj, one zdarzają się każdemu:)

    OdpowiedzUsuń