Obserwatorzy

piątek, 29 marca 2013

Moje pierwsze frywolitki.

 Witam, ostatnio na igle zrobiłam swoje pierwsze frywolitki, ale najbardziej dumna jestem z koszyczka, który wykonałam na Wielkanoc. Wielkość koszyczka to 8,5 cm szerokość podstawy, wysokość ścianki 4,5 cm, długość uchwytu 20 cm. Ma tam trochę pomyłek ale to moje pierwsze frywolitki.

Oto mój koszyk:


i kilka mniejszych frywolitek:


Teraz kupiłam sobie czółenka i uczę się na nich robić. Jak już opanuje czółenka i coś mi się uda zrobić to się pochwale.  

Pozdrawiam Benia.

5 komentarzy:

  1. Beniu, Jestem pod wrażeniem, frywolitkowy koszyczek wyszedł Ci ślicznie.Jesteś bardzo zdolna, wcale nie powiedziałabym że robisz to pierwszy raz.Też się przymierzam do frywolitek, może kiedyś mi się uda coś zrobić.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu próbuj na pewno uda się, chociaż cierpliwości trzeba troszeczkę. A ty na pewno ją masz widać to po twoich pracach.

      Usuń
  2. Piękne prace! dla mnie frywolitki, szydełka i druty to czarna magia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogła byś mi podać ilość słupków pomiędz pikotkami w otoczca koszyczka i rączce

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam jeżeli jeszcze Cię interesuje ilość słupków pomiędzy pikotkami w otoczce koszyczka i rączce. Otoczka koszyczka to ilość słupków pomiędzy pikotkami(3,2,2,2,2,3). otoczka rączki to ilość słupków pomiędzy pikotkami(3,2,2,2,3)

    OdpowiedzUsuń