Obserwatorzy

wtorek, 9 października 2012

Stojaczki pod bombki.

Witam, pomalutku zaczynam przygotowywać się do świąt, to znaczy że w mojej głowie tworzą się nowe pomysły. Może trochę za wcześnie ale ja tylko wieczorami mogę tworzyć, ponieważ  praca i obowiązki domowe zajmują mi większość dnia. Zaczęłam od stojaków z papierowej wikliny, figurek z gipsu, bombek i choinek ze sznurka. Te wszystkie  rzeczy posłużą mi do stworzenia moich projektów. W swoich pracach oczywiście wykorzystam  technikę  ozdabiania decoupage. Postaram się niedługo pokazać moją pierwszą prace. 

Teraz zaprezentuje moje dwa stojaczki:

W pierwszym wykorzystałam gwiazdę betlejemską.  


 W drugim wykorzystałam motyw gałązki choinkowej.


A teraz odlewy gipsowe świętej rodziny.


Odlewy pomalowane zostały farbami akrylowymi a później polakierowane.
Choinki zaczęłam już robić,  niedługo umieszczę na stronce zdjęcia. 

Witam bardzo serdecznie nowych obserwatorów i oczywiście pozdrawiam wszystkich  odwiedzających mojego bloga.
    Benia.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz